Julegaven for kraftfolk

Her er årets julegaveidé for alle kraftinteresserte. Her kan du bygge kraftlinjer som Auke Lont bare kan drømme om, eller kjøpe opp alle de store kraftprodusentene i ditt eget kraftimperium. Medlemspris kun kr 290,-

Av Henrik Glette
Lagt ut 14/12-2010

Nå i juleinnspurten kan medlemmer i Småkraftforeninga sikre seg kraftspillet "Kraftpool" for kun kr 290,- ved å oppgi koden 2412 når de bestiller. Frakt kommer i tillegg. Spillet er bygget opp etter de samme elementene som Monopol – men hvor hovedforskjellen er at de ulike ”gatene” som vi kjenner fra originalen - i stedet er byttet ut med vassdrag/kraftverk/vindkraft-produksjon. I tillegg er ”hus og hotell” – byttet ut med ”turbiner” og ”kraftmaster”. I dette spillet driver man altså ”kraftutbygging”. Pengesedlene er også det samme som i Monopol brettspillet, men tallene påtrykt blir mer relevant i forhold til beløpene for kraftsektoren i virkeligheten - det samme gjelder prisen på "gatene". Her kan du lese mer om spillet http://www.powermediainvest.no/brettspill-2/ Her kan du bestille spillet http://www.powermediainvest.no/bestilling/