Årsmøte og seminar 27. januar

Småkraftforeninga i Hordaland sammen med kraftsenteret.no arrangerer seminar og årsmøte 27. januar på Bjørkheim Motell i Samnanger.

Lagt ut 17/01-2011

Agenda: Tema Grønne Sertifikater 11.30 Registrering Kaffe 12.00 Velkommen 12.10 Aktuell politikk 12.50 Hvordan fungerer og administreres ordningen 13.30 Kaffe / te og frukt 13.50 Nye muligheter for finansiering Sparebanken Vest 14.30 Nye muligheter for småkraft? Henrik Glette, Småkraftforeninga 15.00 Benstrekk 15.10 Innspill Gerhard Kahrs, Kraftsenteret 15.30 Panel – spørsmål fra salen 15.50 Oppsummering fra dagen 16.00 Slutt Målgrupper: Småkraftforeninga inviterer sine medlemmer fra Aust-Agder til Gulen. Vi inviterer også lokalpolitikere fra samme område. Presse: regions- og lokalaviser inviteres, NRK lokalt. Annonsering i lokalpresse – dette er en åpen konferanse for alle interesserte. Konferansen støttes av: Sparebanken Vest Brødrene Dahl Energi-Teknikk Småkraftforeninga sin lokalavdeling kallar inn til årsmøte 27. januar klokka 17:30 på Bjørkheim Motell i Samnanger. Vanlege årsmøtesaker. Det vert servert mat, så me ber om påmelding innan måndag 24. januar til leiar i lokallaget Lars Emil Berge på larsemil.berge@knett.no Prisen er 200 kroner.