300 påmeldte – Borten Moe blir hovedtaler

Rundt 300 deltagere fra hele småkraftnæringen har allerede meldt seg på, og det er klart at Sp-kronprinsen Ola Borten Moe blir hovedtaler. Temaet er rammevilkår, forsyningssikkerhet og europeisk krafthandel. Blir det nye toner fra Senterpartiet?

Lagt ut 11/02-2011

Han er innstilt som ny nestleder i Senterpartiet og navnet oser av fordums storhet. Kan Ola Borten Moe gi ny giv til tilliten til Senterpartiet fra distriktsnæringene? På Småkraftdagene 2011 22.-24. mars på Rica Hell Værnes vil vi kanskje få svaret. Borten Moe vil også få motbør fra ledende energipolitikere som Ketil Solvik-Olsen, Bjør Lødemel og Torstein Rudihagen. Einar Håndlykken fra ZERO og Per Flatberg fra Naturvernforbundet bidrar med vidt forskjellige perspektiver fra miljøbevegelsen og møter politikerne i en debatt som skal gi bransjen nye perspektiver på fornybar energi i en global sammenheng. Småkraftdagene 2011 er stedet for alle som er interessert i småkraft og fornybar energi. Her møtes en samlet bransje, NVE, 55 firma som leverer utstyr og tjenester til næringen og ikke minst erfarne utbyggere, grunneiere og alle som lurer på å bygge ut. Vurderer du å bygge ut fallrettighetene på din eiendom, MÅ du ta turen til Trøndelag 22.-24. mars. NVE arrangerer 22. mars fagdag sammen med Småkraftforeninga hvor alle aspekter ved å bygge ut vil bli belyst. Denne dagen er det gratis adgang, du betaler kun for lunsjpakke kr 300.- Her kan du skape din egen framtid og være med på å påvirke framtiden for hele bransjen. Medlemmer i Småkraftforeninga betaler ikke deltageravgift, så dette er en fin anledning til å melde seg inn. Det er plass til mange flere, men skal du være garantert rom på konferansehotellet må du skynde deg og melde deg på her Klikk her for påmelding: https://www.webgate.no/gk.wsc/xw-gruppeopplevelser-frame?A=26011&Att=0&WebNo=1&Sec=bcabjdjcLklcpbja Se hele programmet her http://kraftverk.net/visskjer.php?id=121 Her er prislista for opphold, mat og deltagelse: http://www.kraftverk.net/visside.php?id=9