Velkommen til grunneiermøter

I samarbeid med Bondelaget arrangerer Småkraftforeninga grunneiermøter I November. Vi vil besøke Sunndalsøra, Stranda, Vanylven, Suldal, Ullensvang og Voss.

Lagt ut 07/11-2011

Grunneiermøtene vil gi en introduksjon til hvordan grunneier kan ikre verdien i egen fallrett og sette i gang prosessen mot å bygge eget kraftverk. Program: Fallrett, grunneiersamarbeid og utbyggingsmodell, ved Terje Engvik Veien til konsesjon og eget kraftverk, Henning Tjørhom Økonomi og rammevilkår, Henrik Glette Det vil bli enkel servering. Påmelding til post@smakraftverk.com snarest mulig og senest to dager før møtet. Tirsdag 15.11, 19.30-22.00: Best Western Sunndalsøra Hotel Onsdag 16.11, 19.30-22.00: Stranda Hotell Torsdag 17.11, 19.30-22.00: Eidsåtunet, Eidså i Vanylven Tirsdag 22.11, 19.00-22.00: Suldal Fjordhotel, Sand i Suldal Onsdag 23.11, 19.00-22.00: Hotell Ullensvang Torsdag 24.11, 19.00-22.00: Park Hotel Vossevangen, Voss Møteserien er gjort mulig i samarbeid med Småkraftkonsult og NEAS.