Småkraftseminar hos Pareto

Meglerhuset Pareto Securities arrangerer et småkraftseminar 30. august. Et bredt anlagt program skal gi en innføring i flere aspekter ved utbygging og drift av småkraftverk.

Av Esben Svendsen
Lagt ut 22/08-2012

Program småkraftseminar 30. august: 0900 Introduksjon ved Pareto Securities 0910 Norsk Grønnkraft - Rune Skjevdal Utfordringer i utbygging av småkraftverk, herunder nettilkobling 0935 Tinfos - Tor Syverud Strukturendring – går det mot en konsolidering? 1015 Sweco - Bjørn Endre Dyrseth Kostnadsutviklingen innen småkraftsektoren 2005-2012 1035 Nena - Arve Dahl Nielsen Low power and elcert prices - what is wrong? 1115 Blåfall - Arne Jacobsen Utvikling av småskala vannkraft i Norge- sett fra en ikke offentlig eid aktør 1140 CleanPower - Egil Opsahl CleanPower Turbinator 1150 NVE - Auen Korbøl Konsesjonsbehandling av småkraftverk, rutiner og prioriteringer 1230 Aquila Capital - Thomas Grimmer Introduction to the company’s expectations and opportunities within small scale hydro power 1255 Småkraft - Rein Husebø Erfaringer fra bygging av 39 småkraftverk Seminaret finner sted i Pareto Securities lokaler i Dronning Mauds gate 3, 8. etasje. Påmelding gjøres til Bjørn Carlsen eller Yngve Walle.