NHO stiller med hovedtaler

Direktør for næringspolitikk Petter Haas Brubakk i NHO vil åpne Småkraftdagene 2013 med NHOs perspektiv på "Energi og verdiskaping - nasjonale muligheter for vekst" når småkraftnæringen samles i Bergen 20. mars.

Lagt ut 18/01-2013

NHO hadde i år energi som hovedtema på sin prestisjefulle årskonferanse som gikk av stabelen i Operaen 9. januar. Når følger altså Brubakk opp med å møte spydspissen i den norske energibransjen, en småkraftsatsing verden knapt har sett maken til. På Radisson Hotel Bryggen forventes rundt 500 deltakere og 60 utstillere når verdens største småkraftarrangement kommer til Vestlandshovedstaden 19.-21. mars. Småkraftutbyggere, grunneiere, leverandørindustri og eksperter stiller, både som deltagere og på talerstolen når småkraftbransjen oppdaterer seg på siste nytt og utveksler erfaringer og kompetanse. Her kan du lese mer om NHOs energisatsning: http://konferanse.nho.no/ Her kan du se hele programmet melde deg på Småkraftdagane 2013: http://www.kraftverk.net/visside.php?id=11