ÅRSMØTE MØRE OG ROMSDAL

Møtet vert halde på Brusdalsheimen torsdag 14.februar 2013 kl. 18 – 20. Årsmøtet startar med at Jan Egil Torvnes m. fleire frå Tafjord Kraftnett held foredrag om nettilknyting og nettilknytingsavgift.

Lagt ut 07/02-2013

Etter årsmøtesakene vert det servert gryterett, kaker og kaffi. Kostnad kr 190 pr pers. Sak 1 Godkjenning av årsmelding og rekneskap: Det har ikkje vore aktivitet i laget sidan siste årsmøte. Laget har ein kapital på kr 5.120,50 i Sparebanken Møre. Sak 2 val: a.Det skal veljast nytt styre på 5 og 2 vara, alle har site i 2år. Desse er dei sist valte i styret: Sist valte varamedlemar: Gunnar Høydal leiar Petter Velle Kolbjørn Nystuen Trond Ryslett Olav Hauso Birger Morstøl Egil Berge b. Leiar i styret c. Nestleiar i styret d. 2 varamedlemar til styret e. Valkomite til neste år med leiar f. Revisor fungerande revisor Harald Buset Fungerande valnemnd er: Magne Vik leiar, kallar inn til møte i valnemnda. Karl Skotte Petter Velle For styret Egil Berge