Rekordmange firmaer på messe

Fra Småkraftdagane 2012
Småkraftdagane 2013 kan registrere rekordmange firmaer på messestand i år. Årets småkraftbegivenhet nærmer seg med stormskritt, og vi ber interesserte om å registrere seg så snart som mulig. Dette er stedet du MÅ være om du er interessert i næringa vår.

Lagt ut 08/03-2013

I alt har nå 64 firmaer med tilknytning til småkraftnæringa meldt seg på messedelen av Småkraftdagane 2013, og det betyr at det i skrivende stund bare er én ledig stand igjen. For de som ønsker å delta på dagane, så er det fremdeles plasser igjen, selv om over 420 mennesker har meldt seg på. Men mandag morgen er siste frist for å melde seg på elektronisk, etter dette må påmelding skje manuelt. Mer informasjon for etternølerne kommer på mandag. Den store bredden i utstillerne, samt et spennende og utfordrende konferanseprogram, gjør at årets småkraftdager blir både interessante og nyttige. Dette er plassen for de som vil ha ny kompetanse - og knytte nye kontakter. Mer informasjon og link til påmeldingsskjema finner du HER.