Fremdeles plass på Småkraftdagane

Politisk debatt på Småkraftdagane 2012
Nå er det ikke lenger mulig å registrere seg elektronisk som deltager på Småkraftdagane 2013. Men det er fremdeles noen plasser igjen, og det er mulig å melde seg på, for de som er sent ute.

Lagt ut 11/03-2013

19.-21. mars er det igjen klart for Småkraftdagene. Denne gangen går de av stabelen i Bergen. Her samles en stadig voksende bransje for å utveksle erfaringer, skaffe mer kompetanse og se alt det nyeste innen utstyr og utvikling. Elektronisk påmelding til arrangementet er nå stengt, men dersom du ønsker å delta, kan du sende en forespørsel per epost til Berg-Hansen. Informasjon du må legge ved for å få bekreftet plass: Navn Adresse Firma Epost Mobil Er du utstiller eller deltaker? Hva ønsker du å delta på - middag, dagtid, overnatting, busstur? Er du medlem av foreninga? For å melde seg på MÅ vi ha: Kredittkortnummer og type (Visa, Eurocard e.l) med utløpsdato Det er ikke mulig med faktura. NB! Det er begrenset med ledige plasser og først til mølla-prinsippet gjelder. Program og priser ligger HER. Hvis du har spørsmål om arrangementet, kontakt Berg-Hansen: Randi Tomren Farstad Telefon 70 11 10 33 Mobil 40 85 77 58