Årets første Småkraftnytt

Nå er Småkraftnytt nr 1 2013 ute, med variert stoff for småkrafteiere, utbyggere og andre interesserte. Bladet er også programhefte under Småkraftdagane 2013 på Bryggen i Bergen 19 – 21 mars.

Lagt ut 18/03-2013

Årets første Småkraftnytt er på vei ut til postkassene, men du kan allerede nå lese bladet på nett, HER. Bladet er også programhefte for Småkraftdagane 2013, som går av stabelen i Bergen denne uken. Det begynner å bli fullt, men det er fremdeles mulig for etternølerne å delta. - 450 påmeldte deltagere til nå - 280 påmeldt til NVE-seminaret 19. mars - 226 påmeldt fellesmiddag på Fløien 19 mars - 304 påmeldt festmiddag 20 mars på Radisson Blu Royal Hotell - 60 påmeldt bussturen til Karsten Moholt og Stend kraftverk 21 mars – NB! Fremdeles ledige plasser! - 64 firma innen småkraftbransjen deltar på messen Småkraftdagane 2013 er den viktigste møteplassen for småkraftfolket, og en av de store spesialmessene for små kraftverk i verden. På konferansen blir det tatt opp viktige tema som angår de som driver, eller har planer om å drive med små kraftverk, verdens rimeligste energi på lang sikt. Å delta på Småkraftdagane er ”utgifter til inntekts ervervelse” - og Småkraftforeninga lover god valuta for pengene! Mer info om programmet finner du HER. Sent ute? For den som ikke har meldt seg på er det fremdeles mulig å hive seg med. Det er fullt på Radisson Blu Royal Hotell på Bryggen, men det er mulig å ordne ordner rom på andre hotell i nærheten. Du finner info om påmelding HER.