Egen nettside for Småkraftdagane

– Velkommen til Ålesund i mars, sier prosjektleder for Småkraftdagane, Olav Skeie. Foto: Kåre Arly Reise
Småkraftforeninga har åpnet et nytt nettsted, www.smakraftdagane.no, som vil være hovedsiden for Småkraftdagane,med konferanseprogram, utstilleroversikt og praktisk informasjon.

Lagt ut 13/01-2015

Småkraftdagane 2015 går av stabelen fra og med 17. til og med 19. mars på Rica Parken Hotel i Ålesund.

Torsdag 15. januar kl. 12:00 åpnes det for påmelding for firma som ønsker å delta med med utstilling/standplass, opplyser Olav Skeie, som er prosjektleder for Småkraftdagane.

Utstillerpåmeldingen til de 62 standplassene skjer etter «først-til-mølla-prinsippet». Skeie påpeker at påmeldingen nå kun gjelder reservasjon av utstillingsplass, og at det enkelte påmeldte firma vil få tilsendt epost med link til Berg-Hansen Reisebyrå og reservasjon på hotellet av overnatting, middag etc.

Parallelt med Småkraftmessa arrangeres det en tre dagers småkraftkonferanse.
– Deltaker-påmeldingen til NVE-dagen og resten av småkraftkonferansen åpnes til uka, forteller Olav Skeie.
Konferansen starter med NVE-dagen tirsdag 17. mars. Samme kveld blir det båttur til Devoldfabrikken i Langevåg, der deltakerne får omvisning på Devold Kraftstasjon med påfølgende koldtbord.