Åpent for påmelding til Småkraftdagene

Ruller ut løperen: Konferansesjef Bente Knotten (t.v.) og salgssjef Trude Nybø hos Rica Parken Hotel Ålesund og salgsleder Randi Tomren Farstad (t.h.) hos Berg-Hansen, er klare til å ta imot småkraftfolket. Foto: Steinar Aasen
– Vi tar nå imot påmelding for deltakere på Småkraftdagane 2015, sier Olav Skeie, som er prosjektleder for arrangementet. Det er åpnet for påmelding på Smakraftdagane.no.

[LINK]

Lagt ut 23/01-2015

17.-19. mars er det igjen tid for Småkraftdagane. Mellom 400 og 500 konferansedeltakere er ventet å delta på arrangementet som i år er lagt til Rica Parken Hotel, i Ålesund.

Småkraftdagane er småkraftfolkets viktigste møteplass. Her får deltakerne gode muligheter til å utveksle erfaringer, få faglig påfyll og etablere nye kontakter.

Småkraftkonferansen starter med NVE-dagen tirsdag 17. mars. Samme kveld blir det båttur til Devoldfabrikken i Langevåg og omvisning på Devold Kraftstasjon.

I tillegg til fagseminarer i regi av NVE og Småkraftforeninga, praktiske kurs, besøk på kraftstasjon og årsmøte i Småkraftforeninga, er det også rikelig anledning til å besøke Småkraftmessa som arrangeres parallelt med konferansen. På messa vil mellom 40 og 50 utstillere vise frem det siste innen utstyr og teknologi, og presentere gode løsninger og tjenester for næringen.

Nytt av året blir det stående lunsjbuffet ute i messeområdet, slik at alle deltakerne skal få bedre tid til å gjøre seg kjent med utstillerne.

Siste påmeldingsfrist er søndag 15. februar.
Direkte link til påmeldingsskjemaet hos Berg-Hansen.
OBS! Påmeldingsskjemaet betraktes som inaktivt fem minutter etter at det hentes opp. Fem minutter gir deg god tid til å fylle ut det som trengs. Om nødvendig får du starte på nytt.

Priser finnes i påmeldingsskjemaet.
Egen prisliste for overnatting, bespisning og ulike aktivitetene legges ut mandag 26. januar.