Åpner dørene under Småkraftdagane

Bli med inn og se hva som rører seg i Norges største elektromekaniske verksted!

Lagt ut 12/02-2018

Karsten Moholt var akkurat ferdig utdannet elektroingeniør i 1945, da han bestemte seg for å starte viklerverksted med tre ansatte. De begynte i det små med å reparere husholdningselektronikk, og allerede etter få år startet firmaet produksjon av kjøkkenmaskiner.

Utover 1960 og -70 tallet utvidet firmaet sitt tilbud av tjenester i takt med økt etterspørsel fra industrien, og utviklet seg etter hvert til å bli et internasjonalt anerkjent elektromekanisk verksted. De siste 20 årene har selskapet bygget opp et ressurssenter innen prediktivt vedlikehold, og teller i dag rundt 150 ansatte.

Karsten Moholt AS åpner dørene for de som er interessert i store elektriske maskiner eksklusivt for deltakere av Småkraftdagane 2018.

Busstransport T/R er inkludert i påmeldingen til Workshop #3 torsdag 22. mars. Avreise fra hovedinngangen QHEG etter lunch kl 13:00, og retur ca 16:00 med ankomst Bergen Lufthavn Flesland ca 16:30.